dimarts, 9 de febrer del 2016

ESGLÉSIA DEL ROCÍO #1

Aquesta foto la vaig fer quan vaig anar a visitar a la meva família que viu a Isla Cristina, Huelva.(Andalusia)
Quan vaig anar era molt petita. La foto la va fer la meva mare.

S'hi celebra anualment la famosa Romeria del Rocío. En l'actualitat congrega més d'un milió de persones. El projecte de l'actual ermita es deu als arquitectes Antonio Delgado i Roig i Alberto Balbontín d'Orta, realitzat cap a l'any 1960.

Dins de l'ermita es troba la Verge del Rocío, una petita talla molt venerada. La seva popularitat és gran en tot el món, ja que la seva veneració ha donat lloc al romiatge més important d'Espanya, que en l'actualitat congrega cada any a més d'un milió de persones.

Aquí us deixu la web official del santuari de nuestra señora del Rocío: http://www.andalucia.org/es/turismo-cultural/visitas/huelva/otras-visitas/santuario-nuestra-senora-del-rocio/

Elena Ortega Guerrero.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada