dimarts, 23 de febrer del 2016

L'ESGLÉSIA DE BANJA LUKA #1






A aquesta fotografia podem veure una església: un lloc sagrat construït per persones.
La gent que va a aquests llocs a pregar és gent creient, és a dir que creu en algun Déu.
A les esglésies es fan diferents pregàries i rituals sagrats com la missa per practicar la religió.
Aquesta església ortodoxa es diu Hram Hrista Spasitelja i se situa a Banja Luka, la capital de la república Srpska. La fotografia la vaig fer a l'estiu. Ja que vaig anar fins allà de vacances vaig decidir visitar aquesta església. La vaig veure també per dintre però no vaig fer cap foto.
Per a més informació, consulteu aquesta pàgina web:
https://sh.wikipedia.org/wiki/Saborni_hram_Hrista_Spasitelja_u_Banjoj_Luci
(S'ha de traduir la pàgina ja que no he trobat cap en català o castellà)

Fet per: Elena Retamal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada